Flitiga Lisa!



Uppifrån sett! Tycker ni det ser lit snett och vint ut så är det det också! Här har jag gjort ett första försök och behöver lyfta på plattorna och fylla upp en gånt till,helst med sand innan jag sätter dom på plats en sista gång. Men ungefär så kommer det att bli. Sen är bara frågan om hur långt jag ska gå och hur det ska kunna bli en snygg övergång till bergshällen. men det är inget som behöver lösas idag!

From another point of view!


Tittade vad jag hade en aning om att jag skulle ha i källaren. Började förr förra hösten att måla om insidan på altan från gult till vitt. Förra sommaren hade jag ledigt från målaryrket,men i år kan jag ju fortsätta om jag får lust!

Kanske behövs göras klart,kanske! Det kan t om vara så att jag behöver bättra på det vita lite mer också! Men jag har ju färg! Å så kanske det räcker till den bruna träsoffan som står ute också! Det blir att köpa penslar nån dag framöver det är en sak som är säker. Det känns skönt att ha kommit igång med att ta teda på en massa småsysslor som legat på! Men det tar nog aldrig slut på jobb och det är väl bra det för då vore väl dagarna tråkiga eller hur! Det ska vara kreativt att vara människa!



Innerst inne i en gul tulipan i just min trädgård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0