Full fart

Det gick riktigt bra tt jobba idag trots lite förkylning,nu är det i alla fall gjort och jag är ledig ill imorgon eftermiddag. Har tagit en koll i trädgården och vattnat lite. Klippte några rosbuskar också,det var hög tid för det. Plockat undan tvätt och fortsatt fixa i vardagsrummet. Nu ska jag verkligen inte göra något mer ang ommöbleringen,förrän jag skaffat en bättre möbel till datorskärmen. Det får bli i helgen då jag är ledig. Nu funderar jag starkt på en omelett och sen lite glass och björnbär till efterrätt. Sen blir det mer plugga och lite personlig omvårdnad till kvällen. Ja det går då för runt härhemma och jag behöver inte ha tråkigt. Ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0