Fyndigt!

Jamen sörru,man verkar ju vara oslagbar! Det var en givande tur bland bråten i källarn,garaget och förrådet under altan! Vet ni vad jag hittade,jo fina duktyngder till dukarna som bara blåste omkring på mina bord i trädgården! Ett universaltanklock till Skodan,har skjutit upp att köpa ett nytt för att det är så tråkigt att köpa tanklock,jag glömde mitt på macken för flera månader sen! Tvättlina i mängder,det stog också på min tråkiga inköpslista. En miljon kopplingar och en oöppnad rulle med trädgårdsslang. Dessutom kom alla sekatörer fram som jag visste att jag hade någonstans. Nu har jag kopplat ihop slangarna men inte testat dom,hoppas att jag skruvade tillräckligt hårt bara. Jag vet precis hur det känns om man inte gjort det och det släpper. Där står man i godan ro och vattnar och blir alltid likaförvånad över att det inte kommer något vatten därframme, men istället har man en dansande vattenslang som stänker runt som en slingrande orm i trädgården där skarven satt! Alla som ser en skrattar åt en när man försöker undvika att bli blöt när man ska fånga eländet. Men när man får tag på slangen och redan är dyngsur själv brukar jag vattna alla åskådare också! Ha ha!
 Japp en sån har jag!
 
Jorå,ett sånt också!

   Tvättlina javisst!

Nu kan jag inte hålla på och visa upp alla snyggheter jag hittat i mina gömmor. För jag är faktiskt hungrig och ska äta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0