Galgar!

Kolla vilka snitsiga galgar jag såg på Jysk idag. Precis vad jag hehöver till det pågående projektet i källaren. Jag packar ju det jag inte behöver och vill spara till nästa säsong i vaccumpåsar och travar i källaren .Jag gör så för att klädrna ska hålla sej riktigt fräscha och jag lovar,de gör det också! Det luktar nästan nytvättat när man packar upp dom efter några månader! Då blir de här galgarna superbra att klämma fast påsarna me och så hänga dom på en klassisk vädringsstång!
Vill ni se vad jag gjorde nyss!

Så kan det gå när man har möblerat om! Ännu har jag inte sån koll på vart jag ställt alla grejer sen ommöbleringen i vardagsrummet,så det blev en miss här och jag fastnade med foten i metallställningen och så poff,smack så såg det ut så här! Som tur var så hade jag både dammsugare och skurhink framme för mitt i allt så höll jag på att städa också! Så nu är det snyggt och fint igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0