Hallå!

Härligt med dessa korta pass på helgerna! Då hinner man massa annat också! Just nu håller vi på och grillar i nya grillen fast det är lite kallt och blåsigt ute. Men man kan ju äta inne om man så vill. Ska åka en sväng till Västerås idag och fika hos Jenny. Samtidigt ska jag hämta en hårfön som hon ska välja ut åt mej på Elgiganten eftersom min gamla la av! De är så snyggt designade nuförtiden,får se vilken det blir! Sen far jag nog förbi Marie på hemvägen och plockar upp en sak där också,mer om det senare! När grillröken lagt sej så ska jag hänga lite tvätt ute,det torkar nog snabbt idag! Japp så glamorös blir den här eftermiddagen för min del,hoppar demostrationerna,det är inte nåt för mej!see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0