Halloj!

Hej,kom just hem från ett femtimmars arbetspass.Hade en mycket spännande uppgift där jag och en kvinna hade kommit överrens om att gå lite utanför ramarna. Självklart var det en alldeles korrekt sak att göra eftersom det ingick i kvinnans behandling,men vi valde tillsammans ett lite annorlunda sätt att utföra det hela på! Det blev dundersuccé! Vi var båda två mycket nöjda med resultatet och nu kommer vi att fortsätta jobba på deta sättet så fort det är möjligt.En gammal norm har brutits och en ny mer kreativ och framåtskridande har tagit dess plast! Igår kväll,fredag och allt satt jag och jobbade med mina skoluppgifter så jag tangentbordet nästa tröttnade. Det är så roligt att dra saker till sin spets och mycket intressant.Ett arbete blev helt klart och det har jag skickat in! Vi får se vad lärarna säger när den blivit bedömd!Nu lukter det grillat här och jag måste springa ut och hjälpa till vid grillen! Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0