Hej å hå!

Sitter beredd framför datorn och tänker fortsätta plugga innan jag börjar med något annat! Ja kaffe och macka såklart måste jag ju ha! Fy vad tråkigt kallt det har blivit igen,en del talar t om om snö som lagt sej kvar en stund.Men så kan ju den nyckfulla våren vara. Jag tror i alla fall att alla mina växter klarat sej. Inga pelargoner fick vara ute i natt,det voreför trist om det hände något nu när vi kommit så långt! Mera kaffe och macka och sen kör vi lite mikroorganismer en stund!


Vår tid är fylld av katastrofhot – klimatkris, svininfluensa och nu resistenta bakterier. Sistnämnda är nog det allvarligaste hotet, fast det hittills får den minsta uppmärksamheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0