Hejsan alla!

Hej! Alla som har saknat mej när jag inte var här räcker upp en hand! Jag tog ju en sväng till Västerås ikväll och satt och pratade några timmar om vad som hänt sen sist med en vän! När jag åkte hem igen tänkte jag på det där med tid,att ibland känns det somm vissa händelser ligger väldigt långt tillbaka i tiden och andra känns som igår fast de skedde under ungefär samtidigt! Mimmi skickade en bild på sin tatuering som jag skrev om igår! Kolla!

Mimmi har tatuerat in namnet Ramon mellan sina skuldror,titta vad snyggt det blev! Ramon ,det är familjens överhuvud det,alltså Mimmis morfar! Namn på människor är ju rätt vanligt att tatuera in,särskilt kvinnor skriver ofta sina barns namn någonstans på kroppen,men det här tycker jag var riktigt speciellt! Sin morfars namn,vilken ära för honom,det betyder att han är något alldeles särskilt för Mimmi. Ramon själv har nog inte ännu fått veta om det här, men han kommer snart att bli varse. Vilken överraskning det ska bli när han får se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0