Hejsan alla!

Arbetspass mella 7 och 16 avklarat! Fick tillbaka mina valideringspapper ang vård och omsorg och social omsorg. Det var så snygga siffror så jag nästan blev gråtfärdig.Det var olika frågeställningar som den närmaste chefen skulle bedöma och gradera från ett till fem. Jag fick omdömena hög till mycket hög på mina frågor. Inget på nedre delen av skalan alltså!En frågeställning ska jag skicka vidare till en tidigare chef för bedömning om det behövs. På den här arbetsplatsen har jag inte haft de arbetsuppgifterna. Men jag har lång erfarenhet av just det sen tidigare. Det gällde kontaktmannaskap och det har jag jobbat mycket med förut,so no problems! När jobbet var avklarat för dagen så stannade jag till hos Costas och klippte mej. Det är lika kul varje gång,vi pratar gamla minnen sen vi första gången sågs. Det var på Vallbygården/Skolan i Västerås,och då var han bara en liten pojke,idag är han trettio år och har en salong här i Enköping.
Ja,sen har min far varit här med lite lastpallar och skottkärrshjulet som nu verkar funka igen.Det blir nog ingen ny kärra i alla fall då,men man har ju annat och använda pengarna till om man vill! Nu ska jag äta lite och sen plugga mycket! See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0