I farten igen!

Skönt utsövd vaknade jag för en stund sen. Ledig idag dessutom hela dagen! Att jag ska slita lite i trädgården är då en sak som är säker,även om vädret inte är på topp. För planer och ideér saknar jag inte. Tänkte bygga upp nån slags plattform för en liten köksträdgård ner i Zinnia hörnet om man så säger,släpa dit lite plattor och så bygga upp olika nivåer där jag kan ställa krukor och kanske även plantera.Ja,jag vet vad jag menar i alla fall,ser det liksom framför mej på något vis. Börjar man så blir det lättare att veta vad man behöver skaffa för material också! Men först ett tag så jag kan ju ta det lite lugnt inne med kaffe och skoluppgifter en stund.

Foto: OTW/TV4

Ernst Kirchsteigers kryddland Foto: OTW/TV4


Det här är ju smarta exempel på odlingslådor där man inte behöver krypa på knä på backen! Det gäller att vara rädd om ryggen till ålderdomen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Gammalt inlägg men testar, vart kommer dessa ifrån? :-)

Svar: Hej anonym, jag kan inte se vilket inlägg du menar på min mobil version om du skriver datum för inlägget så kan jag kolla och försöka svara.
Eva-Lena Johansson Kommandoran på Gamla Malmgården

2015-04-13 @ 10:06:30
Postat av: Anonym

24 maj tror jag det står! :-) höga i trä som hade passat perfekt för vår balkong. Letar mig tokig! :-)

Tack för hjälp!

Svar: Nej tyvärr vet jag inte vart man kan köpa dessa.
Eva-Lena Johansson Kommandoran på Gamla Malmgården

2015-04-13 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0