Immanuel och jag!

Ja någon pliktetiker så som Immanuel Kant tänkte sej det hela har jag aldrig varit,eller kommer att bli. Men det är mycket intressant att komma djupare in i det hela via mina studier. Tidigare var Immanuel bara en suddig gubbe för mej,med massa religiösa stelbenta ideér. Men som alltid inomalla åskådningar finns det bra saker att ta till sej,men utifrån Immanuels synsätt kanske det inte är så! Ja jag har ju andra ställen att skriva av mej  angående detta på! Nu ska jag ut och kolla om det torkat upp något i Garden of deligt efter dagens regn,under tiden sätter jag på kaffehurran,för på bänken ligger lite gott hembakt kaffebröd som ska ätas upp inom kort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0