Jodå allt är bra här!

Vad dagen har gått fort! När jag var hemma från jobber strax efter fyra så blev det en inköpsrunda,mest gällde det godsaker till imorgon eftermiddag/kväll,när vi samlas för lite,trevligheter inom familjen! Hemkomna hade vi tanken inställd på grillning,men det blåste lite för mycket och det var inte så varmt ute. Spisen fick duga. Jag har i alla fall planterat ut lite mer småplantor från min odling och ryckt lite ogräs. Spatserat runt och bara trivts. Började mecka med de solcellslampor som inte funkat och reparerat vissa och blir nog tvungen att kassera andra.


Jag fick en jättebra idé på hur jag kan designa om mina solcellslampor tillsammans med sådana färgade plastglas som man ser överallt på butikerna nu i sommar. Det finns ju i hårdare plast också numera som håller ett tag! Inget ska få vara som det är,kretiviteten i mej bara gör att jag måste uppfinna eget.

En sån här lampa kan man köpa på jysk just nu för tjugo spänn. Sen plockar man isär den och fixar lite så kan det ju bli hur coolt som helst! Ja ja försent att inhandla material nu,men man tar återigen vad man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0