Jodå!

Då har jag börjat avsluta projekt garden inthe garden för idag. Jag har kommit riktigt långt och känner mej nöjd. Det har varit mycket tungt jobb med släpandet av stenplattorna. Att lyfta i och ur dem i skottkärran kändes. Och så lyfte och flytta dom fram och rillbaka medans man fyller så det inte sjunker eller blir ojämnt. Jag önskar att jag nångång fick bygga nåfot i trädgården och allt material fanns som jag ville ha. Nu är man lite som Kajsa Warg,man tager vad man haver. Så kan man verkligen säga om det jag gjort idag. Jag har t o m planterat en brännäsla i en kruka för de kan vara riktigt dekorativa.Det gäller att tygla dom så ser man skönheten!



Brännäslan står i krukan längst till vänster,brevid vasen. Vasen är till för att sätta snittblommor i från trädgården. I de två vita likadana krukorna till höger finns kinesisk gräslök och basilika.



Så ser det ut från en annan vinkel. Jag borde ha lärt mej att inte använda detta objektiv på kameran,det blir inte tillräckligt bra,synd det jag hade på igår skulle fått suttit kvar men jag tar fler och bättre bilder sen. Kallar dessa bilder för arbetsmaterial. Nu ska jag göra något helt annat gott folk! Jag ska skriva ner några svar ang Insulindelegeringen som jag ska avsluta i morgon. Sen på fredag är det dags att sticka några stackare,skulle du våga låta mej sticka dej? Man vet aldrig vad jag har i sprutan! Nej jag skoja bara,det är ju färdigblandat insulin i en penna,så det kan inte bli fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0