Just nu så.....

Nu har jag i alla fall kommit mej för att åka och byta solcellslampan som inte funkade som den skulle. Det blev en annan variant än den gamla. Sedan blev det matshopping på Maxi. Maten är numera i magen också,wokade grönsaker blev det! Till kvällen blir det frukt och bär! Sticker nu ut en sväng ut i trädgården sen ska jag fortsätta pluggandet,för tillfället jämför jag några olika världsreligioner och tittar på likheter och olikheter inom det etiska området. Jag har en idé om att också titta på Rasta fari folkets tankar om samma saker,det kan bli ett extra plus om det nu skulle vara så viktigt,det är faktiskt mest av nyfikenhet jag gör det. Ska kika lite på hur de olika trossätten behandlar saker som organdonation,abort,dödshjälp,homosexualiet osv. Spännande va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0