Kiwi green tea

Efter att ha vattnat växterna i trädgården,så började jag dagens projekt därute. Vilket tungt jobb alltså! Jag ska ta reda på hur mycket en sån där betongsak väger,det måste vara rätt många kilo det. Först ska det fram och upp i skottkärran sedan köras till stället där jag ska kasta ner dom. De måste hamna rätt också så det går att fylla upp med grus närmast muren mot källartrappen. Å så ska grust i skottkärran och köras från ena sidan huset till den andra. Vilket gympass alltså,men det gäller att passa ryggen,jag känner redan att det känns,så at säga. Nu är jag inne för att dricka lite!


Den här saften är faktiskt riktigt läskande,Kiwi Green Tea,men jag tycker om att blanda den svagt så att den mest fungerar som en smaksättare på vattnet. Nu tar jag med mej kameran ut och dokumenterar lite  av det jag pysslar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0