Lätt stökigt,men jag trivs!

Nu har jag släpat in en svart skinnfåtölj från bilen som jag stoppade in där tidigare i veckan. Den ska ingå i min ommöblering för att göra det bekvämare vid datorn. Som det är nu sitter jag på en för låg fotpall eller på knä på golvet vid datorn. Det går bara inte längre. Jag spenderar ju rätt mycket av min lediga tid framför skärmen,och när man pillar i photoshop kan man bli sittande ganska länge. Det är inte förrän man ska resa sej som man inser att man plötsligt går som en gravid anka! Dessutom gör det ont i ryggen och nån ryggvärk vill jag inte ha!

Kolla,det är en bild tagen för nåt år sen men datorn står kvar likadant,det är inte så sunt det! Men jag funderar på om det är läge att börja släpa runt grejer i huset nu,jag kanske borde vänta lite tills jag blir piggare och dessutom kanske inte göra så mycket samtidigt! Jag inser det  klart när jag ser mej omkring från min plats vid datorn,oj oj!



På vardagsrumsgolvet pågår en Väskutställning av svarta väskor så jag ska kunna bestämma mej vilken jag ska använda framöver. De ligger liksom där och mognar. Och brevid står en låda med stövlar som ska ner till källaren,den är inte full än,men ju varmare det blir desto fler par åker ner. Då står den ju bra där så länge tycker jag,så jag hittar den! Nä jag avvaktar med ommöbleringen ett tag,men en plan finns i alla fall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0