Men hej alla!

Vilken tur att driftsproblemen här på blogg.se är över! Nu kan jag ladda upp bilderna jag tänte visa igår först och främst. Den här fina solrosen blommar redan i min trädgård. Den har stått i lilla drivhuset och jag tror den ska få åka in där i natt också,men snart ska den få en plats i trädgården.

En rasta inspirerad byggställning!



En kille jag känner som jag nyss köpt nya skor och ett dator spel till!


Det känns som det var alldeles nyss man kunde promenera på mälarens is och det var massor av snö! Nu ser det ut så här och det är trevligt det med!
Idag har jag jobbat mellan 7 och tolv! Sedan blev resten av dagen ledig,har haft fint besök i trädagården av en liten katt! Hon hade även sin matte Maria med sej! Jag har hunnit med att stöka till en hel del därute under dagen! Återkommer med mer bilder senare,för jag vill ta vara på solen som fortfarande lyser därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0