Nice!

Vilken supertrevlig kväll jag har haft. For iväg ut på landet mellan Västerås och Enköping till en vän och kollade in hans place. Där finns massor av roliga saker att fota,både hojar och bilar! Lämnade kvar Skodan för lite service och sen for vi hem till mej och fikade och fixade lite med grejer jag behövde råd om.  Det blev mycket snack om förr eftersom vi har många gemensamma vänner och connections. Vad skönt att solen hade värmt upp lite så vi kunde sitta ute också! Jag bestämde mej efter en del instruktioner att fylla igen hålet framför muren vid trappen. Har varit lite villrådig men vet nu hur jag ska göra för att det ska bli rätt! Bra,då har jag något att göra i morgon också,för att sitta och lata sej är inte min grej! Och material till just det har jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0