Nu blommar det!

Igår när vi pratade foto min vän och jag under vår fikastund så blev jag inspirerad till att använda mitt andra specialobjektiv. Jag brukade fota med det mycket förr,för det kommer ifrån min analoga Kamera som jag köpte för många tusen år sen. Den som idag bara ligger och aldrig används. I alla fall så passade de ju objektiven direkt över till den digitala eftersom det är samma märke. På det viset har jag en del att välja på. Fortfarande får jag det underbara skärpedjupet som jag är ute efter med mitt macro. Men jag kommer ju inte på långa vägar lika nära,men det kan ju vara bra att se saker ur ett större perspektiv,eller hur! Här är några bilder från idag från The Garden Of Delight!







Jag är faktiskt mycket nöjd med resultatet, å snart är det hög tid att bege sig till Drömparken och idéträdgårdarna för en fotosessionfrossa! När det finns så mycket motiv i min egen trädgård så är det lätt gjort att bara fota här,men det är ju så inspirerande att ge sig iväg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0