Nyttig in the night!

Tja tja bloggen a eh... eh..em..asså  nu ska jag visa er hur jag alltid kan va så smal och fit liksom. Man ba gör så här typ,sen är det klart,asså jag gör det hur lätt som helst,för er som inte är lika vana som jag är blir det nog ganska svårt,men okej nu ska jag visa er... Fatta att jag bara skoja va,men seriöst så har jag ett bra tips här om man faktiskt vill hålla sin kropp iform. Självklart räcker det inte med den här övningen,men allt man gör är ju åt rätt håll.



Idag har jag jobbat så hårt i trädgården så jag tar det lite lugnt med de gamla vanliga rörelserna och kör extra av den här istället. Skönt för ryggen men en riktig plåga för magmusklerna. Ett tips på en riktig proteinbomb om man är hungrig och inte vill äta kött. Detta var min middag idag. En hummus, ta en burk kikärtor och häll i en skål,häll över en matsked eller två kanske med raps olja. En pressad vitlöksklyfta,några droppar koncentrerad citronsaft och lite chilipulver. Mixa sedan ingredienserna till en slät röra och vräk i dej alltihop. Sen blir i alla fall inte hungrig nå mer undér kvällen. Luktar vitlök gör jag istället så det duger,men jag lovar ,bättre bra mat än att vara fisförnäm och ofit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0