Ovälkomna gäster





Dessa två har dykt upp i min trädgård när jag inte såg det! Och med sig har de sina kompisar också! Synd att de inte är så snygga i verkligheten, men de gör sig bra på bild både maskrosen och nässlan. Fast de är ju nyttiga också,man kan göra maskrossallad och koka nässelsoppa,eller vin kanske. Nej för mycket jobb,vi har både matbutik och bolag här i Enköping. Imorgon är det jag som slänger ut dom från mitt revir! Om vädret är bra när jag vaknar så blir det förmiddagsjobb i trädgården och så ska jag fortsätta skriva på mina arbeten under dagen.
Kaprifolen på bilden här nedan kommer att få stanna i trädgården. Vilken vacker skapelse va! snart slår den ut och blir ännu mer intressant att fota!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0