Paket till Cheva!

Hej vet ni vad,tidigare idag när posten kom så var jag ut till lådan för jag var säker på att avin till mitt paket som skulle skickas igår låg där. Men icke. Tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att mottaga det som fanns därinne. Sen for jag ju till jobbet och glömde saken. Fram på eftermiddagen kom et sms från posten där det stod att mitt paket fanns att hämta på ICA Maxi. Vissta ja! Det är ju så det funkar nu för tiden,det är inte brevbäraren man ska vänta på utan ett sms. När jag jobbat klart vid åtta så var jag snabbt hem och hämtade bilen och åkte och hämtade det. Vill ni se? Jag var mycket nyfiken på hur det jag köpt hade förpackats,det hade utlovats stor nogrannhet.





Det är mina pelargonsticklingar från odla.nu som har kommit. Dessutom fick jag ett bonuspaket med tre sticklingar. Nu har jag tolv små plantor att pyssla om. titta vad de ligger smart paketerade,inte en skada på någon av dom. Jag ska visa er mer sen när jag ska plantera dom. Nu vill jag äta lite ishavsröra för det blev inget ätet under jobbkvällen! Jag ler mitt vackraste flowerpower leende och är så glad för mina små plantor. Känner mej lite som Di leva,jag fick så fin kontakt med dom direkt,harmonin liksom! Hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0