Positiva handlingar!

Måste bara berätta om en sån där skön sak som kan utspela sig när man har bra soulmates runt sej! Det var ett tag sedan vi sågs,men vi håller bl a kontakten via nätet. Just den här mannen var igår kväll på en pub i Västerås,vid halv nio tiden ringde han min mobil och så här sa han till mej: Jag måste bara säga att vid bordet en bit härifrån sitter en kvinna som är så otroligt lik dej till utseendet! Om du inte visste att du har en dubbelgångare innan så vet du det nu! När vi ändå hade varandra på tråden så pratade vi en stund,och avslutade samtalet med att boka en ev träff för att prata och skåla lite. Jag vill berätta det här för jag tycker det är så härligt när man följer sina spontana ingivelser och hör av sej för vad som hos många bara kan stanna som en tanke. Egentligen kan jag också bli bättre på det,man blir så glad av såna där små trevligheter! Jag vet ju att både jag och mina vänner redan är bra på sånt här,men jag fick en tanke om att när jag ändå skriver en massa här på bloggen så ska jag passa på att ge litet credit utåt för det också! Ju mer du ger desto mer får du tillbaka. Nu ska jag fara över till ÖB och ge dom lite pengar så de kan fortsätta bedriva sin verksamhet,vem vet jag kanske får något av dem i utbyte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0