Saker går framåt!

Ja saker och ting verkar gå min väg idag! Har gjort upp på telefon med en vän oom lite pyssel med bilen ikväll! Pratat med CSN om min gamla studieskuld och fått det fixat! Den här gången när jag pluggar tar jag inget lån,den gamla hänger kvar ända från åttiotalet och då såg reglerna för återbetalning helt annorlunda ut, men nu så! Det känns framåt nu liksom! Snart susar jag ner för backen på min cykel och träffar en trevlig kvinna för en pratstund.Alltid lika givande! Nyss såg jag en stor kråka landa på min bergshäll med något stort i munnen som den släppte ner där,undrar vad det var,jag ska smyga mej ut och kolla! Ses lite senare alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0