Sjukar mej!

Vilket är bäst,vara sjuk på en ledig dag eller på en jobbardag? För sjuk blir man ju ibland det kan man ju inte välja bort även om man skulle vilja! Om man planerat att göra något särskilt på sin lediga dag så blir man såklart besviken om man måste ställa in något man längtat efter att få göra. Typiskt! säger man då, den enda lediga dagen,då blir man sjuk! Jag försöker tänka så här idag,vilken tur att jag klarade att jobba kvällen igår när det hela bröt ut,idag är jag ledig och kan vila och kurera mej utan att det påverkar mitt arbete och min inkomst! Jag hade ju släpat mej till jobbet i alla fall om jag skulle jobbat idag,det vet jag! När jag nu inte orkar vara så aktiv som jag hade varit om jag var helt frisk så blir det annat gjort här hemma istället. Det kanske är bra det! Har redan greppat en del saker som jag kunnat styra innifrån sjukstugan,förmodligen hade jag skjutit lite på dom annars men nu hade jag inget annat för maj än att snora så..... å det ena spiller ju alltid över till det andra så nu ska jag kolla värdet på en del saker som ligger och skräpar här,börjar med nätet och sedan kanske nån expert! Sedan en koll in på blocket,behöver lite grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0