Slöhög!

Inget går upp mot en riktigt fet hemmakväll emellanåt,när man riktigt släpper fram tröttheten och inte bryr sej om ett enda måste! Just så är det här hemma ikväll. Mysigt är ju ett ord som ofta används om fredagar,fredagsmys det fanns inte när jag var barn. Jag kan inte komma ihåg att jag haft ett enda officiellt fredagsmys när jag var liten! Men man får väl säga som tant 100," Det blev folk av mej ändå"! Ja nu ska jag fortsätta sitta här och gäspa och lyssna på lite musik,sen drar jag mej strax mot bingen. Det är ju jobbardag 7-14 i morgon,så ju mer sömn jag får desto mer soulshine kan jag vara för de jag ska träffa på jobbet,och för mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0