Snoris

Ja det blev raka spåret hem och ner i sängen efter jobbet igår kväll. Jag skutade ju klockan tio, så landade väl på kudden vid halv elva. Det var riktigt skönt det! Då hade jag snorat och nyst i ett hela kvällen, Vakande i natt någång och tog en alvedon och somnade om och vaknade nyss igen! Det känns bra mycket bättre nu och det var väl tur att jag hade en ledig dag just idag så jag kan vila. Har funderingar på att inte gå utanför dörren på hela dan faktiskt,men det behöver jag ju inte bestämma nu,jag kan göra precis som jag vill med det! Har i alla fall fått kaffe och macka så strax blir det påtår! Usch vad den där första dagen på en förkylning är trist,men nu går livet vidare och om några dagar är jag helt återhämtad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0