Solen dröjer!

Det blev mycket skriva idag eftersom solen inte ville komma fram och torka fukten ur gräset under förmiddagen. Nu börjar det väl bli lite bättre men eftersom jag ska iväg strax efter ett så vil jag inte gå ut och svetta ner mej i trädgården efter min sköna dusch. Äta lite har jag också hunnit göra,dekorerade mitt ris med massor av egenodlad gräslök. Jag måste snabbt fixa planteringslådor till min köksträdgård,har klurat lite och jag tror jag har en plan på gång som kan vara hållbar. Tar nu med mej kameran och strosar ett varv in the garden of delight,tror tamejtusan jag ska frångå mitt kära macro och plocka på ett annat objektiv och se hur det känns.


Ni ska bara veta hur ynka små dessa blommor är i verkligheten,som knappnålshuvuden typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0