Som som sommaren!

Ole dole doff,ska jag eller ska jag inte,kan inte bestämma mej! Egentligen har jag ingen lust,men jag borde kanske! Men vaddå,det spelar väl ingen roll hur jag gör,det blir ju bra i vilket fall eller så! Nä jag måste fundera en stund till! Att inte bestämma något är ju också att bestämma sej,hur svårt kan det va! Jag vet att jag kommer att ångra mej sen,det är ju inte så att jag inte kan lösa det imorgon men då är det försent för idag om ni fattar! Det blir nog inget om jag känner mej själv rätt,ibland är jag en riktig slöhög,jag lovar! Nä jag avvaktar med beslutet en stund till,jag har ju popcorn,tror jag!

Ha,ha ,kommer ni ihåg den här? Eller ni som inte hört förut,den den funkar bra som en riktig sommarplåga! Nice tokfaktor på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0