Soulshine

En sån där allt möjligt på samma gång kväll har det varit i kväll. Kanske något ostrukturerat men trevligt! Ibland får man släppa det man har för händer och ta tag i annat! Ska upp tidigt för ett möte i morgon bitti och sen blir det jobb några timmar! När jag kommit så lång så det är klart, så har jag massor med planer för helgen! Lite beror på väder och vind men resten beror på mej! Så nu säger jag godnatt och skickar massor av soulshine ut i den mörka natten! Förresten,när jag skulle förklara vad ordet soulshine betyder för en som frågade vad det stod på min arm så sa jag det går inte att förklara kort, det finns ingen bra direktöversättning på svenska,då sa en annan tjej som hört min förklaring tidigare, Aura är väl ett bra ord! Ja varför inte,en bra bit på väg!

Här var den alldeles nygjord,kanske inte så kul att titta på som nu när den läkt och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0