Spöken i garderoben!

Har just upptäckt att en viss del av mina kläder måste våra i tvättkorgen för att garderobsytrymmena ska räcka till. Om allt är rent och upphängt,för jag vill hänga det mesta,gillar inte byrålådor ,det blir stökigt direkt och så får man ingen bra överblick heller!  Jo om allt är rent och upphängt så får det inte plats helt enkelt! Då har jag inte sagt att jag har för mycket kläder,heller inte att jag har för lite garderober,det är bara så att det hel enkelt inte synkar. För mycket kläder har jag kanske ur den aspekten att vissa plagg knappt används nångång. För lite garderober har jag såklart, det kan få finnas hur många som helst i ett hus,för det finns alltid saker man vill ha nära men inte framme. Bara dom är snygga så! Garderoberna alltså!
Nu har jag potatis på gång till lunch på spisen och till det ska det bli fisk! Kanhända jag tar mej en sväng ut sen med mitt blekansikte och röda näsa och kollar in något mer att trycka in i de få utrymmen som är lediga!

Lite garderober hemma hos mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0