Starshine

Idag var det en vanlig 7-16 dagtur på jobbet! Eller det blev en halvimme över för mej, för just när det var dags att sluta så hände det grejer! Men sen kunde jag cykla hem och fixa i trädgården. Den lånade gräsklipparen fick jobba lite,men hade önskat att den kunnat gått att ställa in klipphöjden på,för jag hade gärna sett att gräset blivit lägre. Klippte en del sly och planterade ut växter i rabatterna. Det är en särskild känsla när man får plantera ut sånt som man själv sått från frö faktiskt! Ja mycket händer i trädgården nu,snabbt går det också,idag plockade jag några prästkragar och satte i en vas,syrenerna håller på att slå ut,våren bara springer förbi ju! Nu har jag ätit ett paket exotiska djupfrysta frukter med glass och lite vaniljsås från Oatly. Jag värmde frukten lite i micron så blev det extra gott!

Det här är en Skön låt att lyssna på mär man känner sej nöjd och glad över sina prestationer som jag gör just idag! Det är bara att vända på innebörden i texten och rikta orden mot sej själv! Look at the stars,see how they shine for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0