Stick i fingret!

Efter en supertrevlig dag på jobbet så är jag tillbaka hemma igen. Spenderat eftermiddagen på ett oförskämt trevligt sätt. Fikat på hamncafeét, varit på loppis och tygaffär,men ramförallt pratat blommor och växter. Tidigare idag har jag kollat blodsockervärde både på vår SSK som lärt mej att sticka i fingret, och på mej själv. Kan meddela att vi båda låg bra till! Nu har jag vattnat i trädgården sen jag kom hem,det har varit en varm dag här idag för det var snustorrt i jorden! Tror jag tar en tur till affären och bunkrar upp lite, för i morgon är det lön ,så vi som har nåt kvar i plånkan kan ju passa på att handla idag när det är lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0