Stökat i vardagsrummet!

Det gick visst inte att hålla sej,eller mej rättare sagt! Började att flytta på lite småsaker i vardagsrummet "så att det skulle bli lättare sen".Sen när jag skulle börja på riktigt nån dag!Va smart tänkt,hur skulle jag veta vart gränsen gick när det var nog. Nu har jag flyttat runt det mesta härinne och det ser inte klokt ut.Det känns aldrig som hemma när man möblerat om! Å allt för en svart skinn fåtölj,en sån som om man lutar bakåt så åker nederdelen fram och man kan lägga upp fötterna på en fotpall om man vill,har faktist en,just den som jag suttit på framför datorn tidigare.Nu gäller det bara att få till resten av rummet också,får nog suga på den karamellen en stund och boa in mej i nya datahörnet till att börja med. Kan nog funka till sist kanske,tur att klockan inte blev för mycket innan jag kom till sans. I morgon börjar jag klockan sju på jobbet,med snuva och allt!Ja jag säger då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0