Stryka kläder!

Just nu står jag med strykjärnet i högsta hugg och stryker kläder,det behövs inte säger många,men skit it då,men jag gillar nystrykna kläder på rad i garderoben!! För några år sen strök jag alltid alla kläder,jag måste erkänna att det fuskats en del på senare tid,men så kan det vara! Nu ska jag pallra mej ut till klädstrecket och plocka in den rena ,underbart doftande tvätten och sen fortsätta lite till med strykningen men ingen överdrift,tar ett par plagg till sen blir det kaffe och slappa och klura på den nästkommande plugguppgiften. Just ja,jag var ju förbi plugget på eftermiddan när jag slutat på jobbet. Det var en väldigt intressant föreläsning om sår. Inte själva sårvården utan om olika typer av sår och fakta runt ikring det. När lektionen var slut var vi några brudar som tog oss en fika på Kryddans innergård i solen! Inte dumt alls inte!

 Så här kan det se ut på min arbetsplats ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0