Tja!

Hej på er! Hemma från jobbet igen! Ikväll blir det näsan i böckerna för jag hoppas kunna göra ett prov imorgon förmiddag! Nu ska det bli kul att börja på nästa kurs,har redan tjuvkikat på den och jag tror jag kommer att gilla den! Sen vill jag tacka alla goda kvinnor som jag satt och fikade med på "gården" på eftermiddagen. En riktigt härlig samling livserfarenhet fanns där runt bordet! Vädret var helt underbart och jag är verkligen tacksam för att få ta del av en sån tillställning. Kanske drar jag en repa till butiken senare,längtar efter frukt och bär att äta! Det är väl värmen som gör det kan jag tro! See you!



Så här ser jag det framför mej,men en sak är säker det blir ingen mjölkprodukt med laktos till det hela! Ha börjat hajja vilken hälsobov det är! Det finns ju massor av andra produkter att använda som bas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0