Uppskjutarcheva!

Vaknade tidigt idag,måste nog ha varit vid sextiden. Säkert drömde jag något för ljudet jag vaknade av finns inte,inte i min säng i alla fall! När jag dragit mej en stund och lyssnat på fåglarna genom den öppna altandörren satte jag fart! Ut med alla blommor i trädgården och på med kaffe! Hann sortera lite papper och kolla av en del saker som legat på första uppskjutarplats! Bara solen hunnit lite längre upp så ska jag varva trädgårdsarbete och pluggande därute i den soliga dagen! Behöver vara ganska effektiv idag för det har varit några lata dagar nu och så skulle jag ju inte ha det hade jag bestämt,inte på det planet i alla fall! Så marsch pannkaka, res mej från datorn nu,den finns kvar men det gäller att fånga dagen! Förresten nu kom jag att tänka på det där ljudet som jag vaknade av,kanske det hade att göra med den där vattensängen som diskuterades sent igårkväll på telefon. Jag fick ju uppmaningen att drömma om en sån!

Synd att kvalité är så dålig på det här klippet men man kan ju tänka sej hur det skulle kännas!

Kommentarer
Postat av: Irene

Jag skrattar ihjäl mig, det var väl inte riktigt så jag menade med att det är skönt med vattensäng, men ok , alla sätt är bra, men inte så sexigt kanske.

Splash på dig

2011-05-10 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0