Ojrå!

Plugg och jobb i en enda lång rad här på bloggen! Har jag inget roligare att berätta om! Näe eller jo! massor av roliga saker ligger såklart på lur framför mej,det är ju sommar och då ska man passa på! Men jag har liksom indelat livet i strikta faser ett tag just nu och denna helg och veckan som kommer ligger focus på jobb och plugga! Visst finns det tid för lite annat  emellanåt, Jag har planerat in ett besök hos en "gammal bekant" i veckan som kommer, och fler hos andra är på gång att fastställas,men jag ordar och bildar inte så mycket om den delen av mitt liv just nu. Det slog mej så glasklart när jag satt med just orden etik och moral idag att jag gjort alldeles rätt mot de som inte fått sin etik att gå ihop med sin moral. Men de har gett mej många fina exempel att använda i min utbildning, hon som svängde som en gammal lagårdsdörr fram och tillbaka med olika påståenden om hur saker och ting låg till,ha ha,där fanns ingen koppling alls mellan dessa två viktiga poler! Inte heller hon som blev grundlurad och inte förstod att sätta focus på rätt person! Ha ,ha jag var där hela tiden och mer än vad du fortfarande tror!Tack snälla nån för att du sände dessa människor i min väg så jag fick träna! Shit nu föll jag tillbaka och lät mina tankar ta överhand och så bara skrev jag! Nä tillbaka till verkligheten,imorron blir det jobb på dagen och sedan trevligt mys på kvällen! Visst ja sen skulle far komma och greppa gräsklipparna under dagen äntligen för nu är gräsmattan ordentligt långhårig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0