The tulip session!

Vilka kreativa och roliga döttrar jag har! Satt  i bilen för en stund sen och då passade jag på att ringa tjejerna för en lägeskontroll. Jag fick berättat för mej av Mimmi att hon bokat tid för att tatuera sej imorgon. Först var det en hemlis vad det skulle vara för motiv men sen kunde hon inte hålla sej utan berättade vad och var! Helt underbart grej hon har hittat på,det kommer att bli succé och jag undrar om någon annan än hon skyulle kunna komma på en sån idé. Man kan väl inte precis påstå att vi är särskilt tradtionella i den här familjen,fantastiskt, Tyvärr kan jag inte avslöja det hela förrän det är gjort,hoppas Du inte ändrar dej Mimmi,för du kommer att sprida ännu mer glädje än i vanliga fall med den grejen! Och sen storesyster då,som berättade om en fin utmärkelse hon fått som ansvarig för sin avdelning på Elgiganten när de var på kurs! Vilken kick det måste vara att få komma upp och shina så där bland massa fint folk! Vad roligt det är att höra såna saker,kalas! Nu börjar tiden lida och jag hade tänkt hinna skriva lite mer på mitt projektarbete,men vete katten om det är någon idé att fortsätta ikväll. Det blir många tankar runt ett sånt här ämne och jag har ju en oändlig brunn av fakta att gräva ur! Det är ju alltid lättare när man har något att referera och hänvisa till från verkliga livet. Det finns en massa underbara kommentarer på både den här bloggen och mina gamla ställen som jag valt att inte göra offentliga, don't worry jag tänker inte göra det nu heller,det stämmer inte med min moral. Men jag kan använda dom som exempel i det jag skriver och sen analysera utifrån det! Sen ger jag ut boken "the true storyand nothing but....." En annan som har tusentalsfoton får ju inga problem med att illustrera heller! Hi hi!

På tal om bilder så har jag några nya flower power pics to show!

Den här bilden ska jag skicka till min favouritephotosoulmate och se vad jag får för tolkning av honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0