En pansarvagn på två ben!


Tänkte börja avsluta den här kvällen nu,det skadar inte med lite extra sömn just nu! Har suttit framför photoshop och experimenterat ,det är kul det där med fisheye. Visst skulle jag väl helst vilja ha sånt objektiv men sån lyx funkar inte just nu! I den nyare varianten av photoshop läste jag just att det finns ett ännu bättre fisheye filter än i den version jag har på den här datorn. Det funkar inte att jobba något vidare,på laptopen,vill ha en stor skärm så jag kan se alla detljer bra!Där tror jag att jag i alla fall har CS2 versionen,får kolla upp det där.På tal om lyx så kom jag på att jag måste kolla in hur det gått för solcellslampan där ute! Om den hunnit fått någon laddning! Det blir nog inte mer upprörande än så här idag från mej! Så sov gott alla vänner!



Ha ha,vad collt det gamla huset blev!



Den här påminner mej om Frondas låt Stjärnornas värld. Där finns en textrad som är så här: Vem kan stoppa mej när,jag glider i mitt rymskepp i stjärnornas värld! En annan del av låten är så här : Sitter du och tittar när jag skriver massa texter,passa dej, jag har en docka den är du,det här är voodomusik! Sista låtraden är det!
Här är han,Västerås stolthet Fronda!

Ha,klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0