Vilka vackra skapelser!

Då är tvättmaskinen igång då,tänkte att eftersom det blåser så bra idag så hinner tvätten bli torr innan det blir kväller om jag hänger ut den! Lite praktiska och hushållsbetonade sysslor en stund nu, sen blir det avkoppling vid datorn med diverse projekt!

Rosenknoppspelargon 'Appleblossom' 3stStjärnpelargon 'Fireworks Light pink' 3 stTulpanblommande pelargon 'Red Pandora' 3 st

Här är bilderna på de olika sticklingarna jag beställde idag på odla.nu! Specialpris var det,tre sticklingar av avrje för 49 kronor. Det bästa med pelargoner är ju att de håller år från år och att de är så läta att föröka! Vem vil ha säger tuppen ja! Jag dela gärna med mej av de jag redan har och av det som komma skall!

http://butik.odla.nu/kampanjer/pel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0