Vilken äcklig tanke

Häromdagen när jag stod och sköljde min gräslök som jag skulle klippa över maten kom en läskig tanke,tänk om man inte sköljer ordentligt och det råkar sitta en fästing där nånstans och så råkar man sväljas den!! Det kan ju finnas fästingar på annat som växer, som man äter direkt från trädgården också tänkte jag! Tänk om en fästing sätter sej i magen nånstan och börjar suga blod! Blä,usch! Jag gick och funderade över det där några dagar så nu tog jag och googlade på "svälja fästing". Fler hade visst tänkt samma sak så det fanns en del svar! Det är lika bra att du tar och googlar du med om du funderat som jag, jag vill inte ta bort spänningen för er genom att berätta. Nu ska jag gå och montera in mitt nyinköpta fästing skydd i munnen. Det ska sitta i hela sommaren,men gud,man kan ju knappt prata!



Ät inte såna här,de är inte ens goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0