Vill sätta igång!

Åh vad jag gillar att röra på fläsket,blir alltid extrasugen på ett träningspass sent på kvällen,så nu har jag worked out så det stänkt om det här hemma! Var tvugen att göra något för annars hade jag tagit pannlampan och gått ut på gården och börjat lägga igen hålet jag pratade om tidigare. Jag är såå sugen på att komma igång!Det kommer att släppa en hel propp på framsidan av gården i och med att jag beslutade mej för det här.Det kommer att bli ett tungt och hårt jobb,för jag ska släpa dit betongfyllning som ligger lite runt hela gården,jag får visa med några bilder i morgon. Men inget har stoppat minigrävarn' förut och det här är inget emot all handgrävning jag gjorde runt huset för isoleringen av grunden. Det är lika bra jag sover en stund och laddar batterierna lite extra. Dagarna går så attans fort när man har så här kul. En annan riktigt bra sak med  den här dagen är att jag greppade det där med CSN,därför klappar jag mej själv på axeln och somnar snart belåten!

Kolla,jag hittade en bild från förra året på det omtalade hålet! Snart kära vänner är det ett minne blott så passa på och titta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0