Å han säger att jag är konstig...

Här är några bilder jag tog hemma hos min far idag. Han brukar säga att jag bara köper konstiga saker till mitt hem . Men kolla vad som finns i hans bokhylla då!



Hmm...



Jo,jo snyggt!



Kalas,han håller sig i alla fall strikt till sitt tema och blandar inte in några kristallvaser eller annat sk "bjäfs". Inte undra på att man blev som man blev. Fördelen med att växa upp med sånt här tänk runt omkring sig är att jag nog lärt mej tänka lite mer individuellt och utanför ramarna. Mina vänner under uppväxten hade ingenting liknande i sina föräldrahem,så jag lärde mej att det är okej att vara olika och göra på sitt eget sätt,då trivs man bäst! Dessutom blir hemmet mycket mer personligt och unikt och så vill jag hoppas att mitt hem upplevs också. Att det andas Eva-Lena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0