Allt möjligt jag håller på med !

Nästan fem timmar sedan mitt förra inlägg. Vad har jag då pysslat med! Först blev ju maten klar så jag åt min sill och potatis. Till det två stekta ägg och massa gröna oliver. Sedan kastade jag mig över min nya kurs Hälsopedagogik. Superduper kul! Första arbetet bestod av att göra en häloprofil för någon. Jag valde att göra en på mig själv och sedan arbetade man med att beskriva förändringar och motivera dom. Såå kul och gick så bra att den redan är inskickad. Visst ja, hann ju dessutom med att prata i telefon med en god väninna och sedan med Jenny för att diskutera inköp av den nya datorn. Tur att hon jobbar där hon gör! Samtidigt hade jag FB chatten öppen och där finns ju många goda och kreativa vänner att tala med. Ändå har jag gott om vänner som inte har FFb överhuvudtaget och då får man lösa det med sms. Nu har jag börjat med uppgift två också. Jag fick välja någon organisation som arbetar för folks hälsa och jag valde läkare utan gränser! Gillar såna där oberoende grupper! Det ska bli kul att sätta sig in i deras arbete närmare. De har ju ändå fått Nobels fredspris ! Ja jag ska väl erkänna en liten grej jag gjort ikväll som jag ångrar! Jag åt upp en skål med chips helt i onödan,jag skulle ju inte alls ha den jag!

http://www.lakareutangranser.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0