Blankettifyllning!

Blanketten som legat och stirrat på mej i några dagar är nu ifylld. Det är alltid samma visa! Att det ska vara så svårt att få det gjort. Bara några få uppgifter om studierna tillSvensk vård och kompetensutveckling men ändå ska jag sega mej i flera dagar.

Nu är det i alla fall bara att lämna in den i morgon när jag åker till jobbet. I övrigt ska jag strax starta upp mitt arbete där jag valt en organisation som jobbar med människors hälsa och välmående. Jag har valt läkare utan gränser som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Sedan dess har det ju varit några dagars dator krångel och massa arbete,men nu ska jag i alla fall köra igång på mitt nyinstallerade word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0