Den där känslan....

Den där känslan ni vet, då man så här när klockan börjar dra sig mot alldeles försent att vara uppe tiden! Då man känner en slags inre press på att jag måste sluta med det här och gå och lägga mej för att jag ska orka i morgon grejen? Visst är den jobbig,jagar en som en skugga vart man än går! Jobbigt jobbigt,man får bara mer för sig man skulle vilja göra,oj oj nu är det sent..... sen plötsligt när man inser.... jag är ledig imorgon och kan vara vaken hur jäkla länge jag vill,då är det riktigt förlösande! Wow poff underbart, bomber och granater! Just den förlösande känslan upplever jag nu! Kalas! Och jag ska använda tiden till att bara såsa runt och göra ingenting en lång stund till! Sen har jag ändå massa planer för morgondagen med det hinner jag med lätt! Natten är ung,och datorn funkar ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0