Garderoben från helvete!

Min dator är inte vad den har varit! Men idag fick den för sig att starta igen. Länge och väl  höll den på med att renovera sig själv och sen funkade det bara! Än så länge i alla fall. Nu ska jag passa på att flytta över all musik också till den externa hårddisken,det kommer att ta lite tid men kan vara värt det i alla fall! Annars har det varit en bra och händelserik helg. fredagskvällen spenderades på åttonde där grabbarn slet med vad de kallar Garderoben från helvetet! De har nu hållt på att pyssla med att få ihop den länge,så här såg det ut i fredagskväll!

I lördagskväll äntligen fick jag ett mms med en bild på en färdig garderob,snyggt blev det! på den här bilden håller dörrarna på att passas in. När det sedan var dags att borra i taket så tyckte inte grannarna att det var något läge för det ,så det var bara att avbryta!
Lördagkvällen spenderade jag i västerås,först en sväng på några pubar sen vidare ut till hoj klubben Tramps för lite fest! Under kvällen lyckades jag äntligen träffa en vän sedan långt tillbaka, till slut korsades åter våra vägar, det var mycket trivsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0