Godaste räkorna!

Direkt efter jobbet,där jag blev en halvtimme sen var vi direkt och handlade Eddie och jag. Vi tänkte testa ett recept vi sett för actifry pannan. En grovt delad lök,,4 hackade vitlöksklyftor, en grovt hackad grön paprika och åtta färska skivade champinjióner i pannanca fem minuter,tillsammans med typ en halv matsked olja.Sedan hällde vi i 2 matskedar kryddblandning. Vi tog caj p:s barbecue. Körde en minut och sen i med en tub tomatpure,körde alltihopa en kvart. Sedan i med en påse skalade räkor eoch en liten påsae skalade frysta kräfrstjärtar. Efter ytterligare fem minuter var allt klart.  Det blev en supergod röra av alltihop som vi åt med ris! Perfekt tillagat och så lätt! Det jag upptäcker är det allra bästa med Actifry är att det aldrig blir några problem med värmen. Man behöver inte passa eller vrida upp och ner ,utan temperaturen är jämn och fin och maten blir perfekt tillagad!


Det är en sån här manickel jag pratar om! Ett kalasbra köp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad gott det lät! Kul att du är nöjd! :)

2011-11-03 @ 00:35:29
URL: http://jennlee.blogg.se/
Postat av: chevalena

Ja du kan säga till dina kunder att morsan lovordar den!

2011-11-03 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0