Hej,där!

Hej vänner, tog mej just en liten paus i pluggandet och kom på att jag inte skrivit något idag,det måste jag ju ändra på nu. Jo jobbat har jag gjort mellan 7 och 16. Som en dans gick det som vanligt! Passade på att handla på väg hem för det var ju som sagt tomt i mitt kylskåp. Efter att ha slängt, ja faktiskt, i mig sill,ägg och en macka så kastade jag mig över pluggandet. Samtidigt med det har jag pratat på telefon med mina nära och kära och planerat lite om julen och fått till en träff med mina tjejer härhemma imorgonkväll. Vi ska ta och laga oss något gott och prata strunt. Samtidigt kommer min gode vän från skogarna över och hjälper mig plocka fram en duschkabin ur garaget som ska på försäljning. Ja det var dagen hittils det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0